Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Παραγγελία πρώτη.

Περιδιαβαίνωντας ρωτά
αναπολλώντας ψάχνει
πώς κάποτε είχε κ αυτός
το λόγο να υπάρχει

είχε ξεχάσει την χαρά
κρύφτηκε απ'την ελπίδα
η αλήθεια σαν επρόβαλλε
έμοιαζε καταιγίδα

σε όλου του κόσμου τη σιωπή
έψαξε τη σοφία
βιβλία τόνους διάβασε
να βρεί την γοητεία

το κάλλος περιφρόνησε
και έχασε το πάθος
σε πλήθος στέκεται τρανό
και νιώθει πιο μονάχος

το νόημα χανότανε
η σκέψη αφηρημένη
και κάθε μύχια κραυγή
έμοιαζε φιμωμένη

μάταια μοιάζαν τώρα πια
του κόσμου γεγονότα
δώσε σημάδι ουρανέ
χάραξε ρότα

αφουγκραζόμενος αυτά
σαν να κουράστηκε
με θέματα φιλοσοφικά
τι καταπιάστηκε;

είχε να βγάλει τις φακές
και από το φούρνο
και να ποτίσει στο κηπάκι του
τον προύνο

σωκράτη,πλάτωνε σοφέ
αχ με ατίμωσες
να προπληρώσω τη δεή
δε μου το ΘΥΜΗΣΕΣ

5 σχόλια:

Spy είπε...

Ναι... γειά σας.
Πολύ ωραία η εκπομπή σας.
Συγχαρητήρια.
Έχω να κάνω μια καταγγελία όμως.

Η εντολή ήταν να γράψετε τη λέξη θύμησες, πλην όμως όχι με αυτόν τον τρόπο. Η φίλτατη Anastasia εννοούσε τις θύμησες (ουσιαστικό/γένους θυληκού/πληθυντικός), και όχι το ρήμα (μου) θύμησες.

Ως εκ τούτου αναμένουμε άμεση αποκατάσταση του τρωθέντος κύρους του βλογ σας, και τη δημόσια συγγνώμη σας.

Σας ευχαριστώ που με φιλοξενήσατε στην εκπομπή σας.

Spy είπε...

Για τα "κουλουβάχατα" δεν αναφέρθηκα, διότι υποθέτω ότι θα ακολουθήσει η Ιλιάδα σε επόμενο ποστ, που θα τα περιέχει...

Shadowface είπε...

Δεν υπαρχει πληθυντικος στην θύμηση αλλά βασικά θα ήταν πολυ πιο εύκολο με την λέξη αυτή.
Παρ'όλα αυτά ευχαριστώ για την παρατήρηση.
Αλλα δε μου αφήσατε λέξη, περιμένω.

Σταλαγματιά είπε...

:))))
καλά είσαι φοβερός μπράβο μου άρεσε πολύ!!!!

Σταλαγματιά είπε...

Μου κάνει και αυτή η εκτέλεση φίλε spy :))))