Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Η σκιά του οβελίσκου

Ήταν σίγουρα εμφανές ότι η διάσπαση προσοχής, που με κατατρέχει ανά καιρούς θα έμενε να αποτελούσε αναπόσταστο κομμάτι τη ζωής μου και μάλιστα του τέλους της όπως τελικά προέκυψε. Θυμίζω στους νέους αναγνώστες τον τραγικό θάνατο μου από 2 δεινοσαύρους λόγω νομοθεσιακών διαφορών(και της διόλου ευκαταφρόνητης διαφοράς μεγέθους που μας διείχε και έληξε τα επιχειρήματα από μεριάς μου).
Έιχα δεί την σκιά στα πόδια μου και είχα κάνει την παρατήρηση ότι μέχρι πρότυνως είχε ξαστεριά, και θα είχα γυρίσει να κοιτάξω πίσω μου άν ένα αναθεματισμένο σαλιγκάρι δεν διέγραφε με απόλυτη ακρίβεια παραβολική πορεία μπροστά στα πόδια μου.
Σκέφτηκα λοιπόν να μετρήσω πρώτα την πορεία να υπολογίσω την ακτίνα και να φτιάξω μία στατιστική για τι είδους κινήσεις ακολουθεί το σαλιγκάρι που θα επαναλαμβάνονταν σε κάθετο και κεκκλημένο επίπεδο ώστε να αποδείξω ότι οι μαγνητικές γραμμές της γής επιρρεάζουν και τα έντομα.
Αφού τελείωσα θυμήθηκα ότι κάτι έπρεπε να είχα κάνει.
Και τότε με πλάκωσε ο οβελίσκος και σκοτώθηκα.
Αλλά έμαθα ένα πολύτιμο μάθημα.
Η βαρύτητα είναι ανεπιρρέαστη της πορείας του σαλιγκαριού.
Θα το σημείωνα και στο μπλοκάκι μου αλλά το χέρι μου είχε πολτοποιηθεί, κρίμας και φορούσα και καινούριο ρολόι.
Αλλά τώρα που είπα ρολόι, αχ , ο χρόνος τι σου είναι, παλιά οι άνθρωποι δρούσαν με 25ωρο βιολογικό ρολόι το ξέρατε?

4 σχόλια:

Devil's Advocate είπε...

Συμπέρασμα από το ποστ:

Η εξεταστική βλάπτει σοβαρά τα ποστ των φοιτητών.

:P

Το έπαθα και γω πριν από λίγες μέρες όπως ξέρεις! Τελείωσα όμως χθες! (μουαχαχα! :P)

Shadowface είπε...

Εχεις απόλυτο δίκιο!

Σοφία είπε...

Θα ήθελα πάρα πολύ να μπορούσα να λειτουργήσω με το 25ωρο βιολογικό ρολόι!

Spy είπε...

Επειδή η ενδελεχής μελέτη σας μου φάνηκε ιδιαιτέρως χρήσιμη, μπορείτε να μου διευκρινήσετε κάτι;
Το σαλιγκάρι ήταν:
α) αρσενικό
β) θυληκό
γ) gay
δ) ερμαφρόδιτο
ε) δεν πάιζει ρόλο

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.