Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Άλλο ένα post δίπλα σ'ένα tost

Τελευταία,έχω την εντύπωση πως τρώω πολλά τοστ,γι'αυτό κ αποφάσισα να μοιραστώ την ανησυχία μου αυτή μαζί σας.
Θα μου πείτε είναι κάτι κακό αυτό?
Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τι έχουν μέσα, δεν ξέρω αυτούς που μου τα σερβίρουν, δεν ξέρω από που είναι το ζαμπόν, ούτε κ πως φτιάχνεται, το ίδιο ισχύει κ για το τυρί, κ το μαρούλι είναι ψεκασμένο? Δεν είναι? Ήταν έτοιμο η μου το έφεραν, έχει συντηρητικά η όχι? Το έφτιαξα μόνος μου όταν το έφτιαξα, κ τι σημαίνει έφτιαξα μα έτοιμο δεν ήταν μάλλον το συνέθεσα, η σύνθεση είναι αληθινή δημιουργία? Τι σημαίνει πρώτη ύλη? Υπάρχει αρχή σε οτιδήποτε? Μήπως δεν είναι η ζωή κύκλοι ενωμένοι κ εμείς τα βλέπουμε ευθείες? Κ γιατί κόλλησα στο τόστ? Γιατί να το φάω επειδή φτιάχνεται εύκολα? Είναι λοιπόν εύκολο γιατί?Μήπως γιατί τελικά δεν είναι δική μου ιδέα?Μήπως είναι η εύκολη λύση? Κ αν για κάτι τόσο απλό τελικά ξέρουμε τόσο λίγα, τι ξέρουμε πραγματικά για τα σοβαρά που εκτιλύσονται γύρω μας?
Εν οίδα οτί ουδέν οίδα είπε κ ο Σωκράτης κ έφαγε το τοστ....

(κρίμα που ήπιε μετά το κώνειο για να το χωνέψει...!....)

3 σχόλια:

Αποψη είπε...

Κόψτα βρε παιδί μου τα τοστ! Αφού σε χαλάνε...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Με τρόπο έξυπνο και αστείο
περνάς εναν προβληματισμό ουσίας
Αλήθεια λίγα ξέρουμε και λίγο ερευνούμε, όλα τα τρώμε με την ευκολία ενός τοστ...

Shadowface είπε...

@Άποψη να ήταν μονο τα τόστ καλά θα ήταν

@Καραφλοκότσυφα Συμφωώ μαζί σου κ χαίρομαι που αν κ πτηνό καταλαβαίνεις τα ανθρώπινα καλύτερα κ από εμάς...