Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

H ιστορία του μπουκαλιού

Σίγουρα όλοι θυμάστε που στο δημοτικό έπρεπε να γράψετε την ιστορία ενός μπουκαλιού με ένα γράμμα μέσα, θυμάμαι που όλοι γράφανε πως το μπουκάλι είχε περάσει από χίλια μύρια κύμματα κ περιπέτειες, όλα τα παιδάκια βάζαν τον καλύτερο ευατό τους για να διηγηθούν την ιστορία αυτή του μπουκαλιού. Καθώς έψαχνα στην παλιά ντουλάπα βρήκα κ αυτά που είχα γράψει εγώ, τι πειρατές, τι καρχαρίες, τι ιπτάμενες πολιτείες, όμως καθώς έψαχνα βρήκα κ μια άλλη έκθεση, του μικρότερου αδερφού μου η οποία με άφησε άφωνο γι αυτό κ την παραθέτω πιο κάτω.

Το μπουκάλι καθώς επέπλεε έπεσε σε κάτι βράχια διαλύθηκε κ αυτή είναι η ιστορία του μπουκαλιού.........

3 σχόλια:

A.Charantonis είπε...

Έλλειψη φαντασίας. και εσύ και ο αδερφός σου. Αν η ιστορία σας δε περιλάμβανε το Μωυσή που ανοίγει τη θάλασσα για να βρεθεί το μπουκάλι, τον Ηρακλή, εμένα και τον κολλητό μου φίλο, ένα τζίνι και τον Θεό και στο τέλος το γράμμα δε το διαβάζει κανένας επειδή πεθάναν όλοι, ε η ιστορία σας δε λέει τίποτα. :Ρ

Σοφία είπε...

Ωραίος ο αδερφός. Εγκρίνω!

o geros είπε...

Άψογος ο μικρός! Με έκανε και γέλασα. Μπράβο του. Κι εσύ, μωρέ αδερφέ μου, δεν μπορούσες να σκεφτείς κάτι πιο πρωτότυπο; Να σε φάει ο πιτσιρικάς;